Opinto-opas

Vuonna 2022 alkavat ja sitä aiemmat koulutukset

Kulttuuriala, Muotoilu
Kulttuuriala, Musiikki ja Tanssi
Luonnonvara-ala
Matkailu- ja ravitsemisala
Sosiaali- ja terveysala, Iisalmi
Sosiaali- ja terveysala, Kuopio
Tekniikan ala, Kuopio
Tekniikan ala, Varkaus
Liiketalouden ala, Kuopio
Savonian monialaiset opinnot
Savonian valintakurssit

Savonian uuden opinto-oppaan (2023 ja tämän jälkeen alkavat koulutukset) löydät täältä.

Lähtökohdat Osaamistavoitteet Opintojen rakenne Asiantuntijuuden kehittyminen Toteutus Opintojaksotaulukko

LL22SM Liiketalouden tutkinto-ohjelma (monimuotototeutus)

Opintojaksokuvaus

Koodi4 LLXP2800
NimiAsiakkuuksien hallinta
Nimi englanniksiCustomership Management
Laajuus5 op
Vieraskielinen osuus1 op
OsaamistavoitteetOpiskelija osaa hyödyntää asiakkuuksia liiketoiminnan menestystekijänä. Hän osaa myös yhdistää asiakkaan ostoprosessin ja yrityksen myyntiprosessin hyödyntäen datan hallintaa. Opiskelija ymmärtää verkostoitumisen ja kumppanuuksien kehittämisen tärkeyden tämän hetken toimintaympäristössä. Opiskelija tuntee liiketoimintaan liittyvää ruotsinkielistä termistöä, pohjoismaista viestintäkulttuuria ja osaa soveltaa tätä viestinnässään.
Keskeiset sisällötAsiakaskokemuksen ja -arvon johtaminen, asiakastiedon ja CRM:n hyödyntäminen myyntiprosessin kehittämisessä, verkostojen ja kumppanuuksien merkitys menestyvälle liiketoiminnalle. Ruotsinkieliset suulliset ja kirjalliset soveltavat oppimistehtävät.
SuoritustavatTentti ja oppimistehtävän esittäminen
Arviointiasteikko0 - 5
MateriaaliOpettajien ilmoittama materiaali ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali
Edeltävät opinnotPerusopinnot
Asiakasymmärrys ja yritystoiminnan analysointi
Muuta huomioitavaa
YhteyshenkilöPekkarinen Ulla

<< Takaisin opintojaksotaulukkoon

 

Pidätämme oikeuden opetussuunnitelmien muutoksiin mm. opiskeltavien sisältöjen päivitystarpeiden takia.