Kuvituskuvassa sinisellä pohjalla pieni puu, jonka oksilla näkyy piirrettyjä ihmishahmoja. Sormi asettaa uuden ihmishahmon oksalle.

Tapahtuma: Asiakas – Uusi mahdollisuus

#SavoniaAMK


Savonia-ammattikorkeakoulun järjestämä asiakkuuksien kehittämispäivä yrityksille.

Asiakaskokemukseen vaikuttaa kohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summa. Asiakaskokemus ohjaa pitkälti päätöstä asioida yrityksessä ja hyvä asiakaskokemus myös vahvistaa kumppanuutta. Asiakaskokemus siis vaikuttaa suoraan yrityksen kilpailukykyyn.

Tule saamaan konkreettisia ideoita yrityksesi asiakaskokemuksen kehittämiseen maksuttomaan tapahtumaan 22.9.2022 Microkadun kampussydämeen.

Ohjelma 22.9.2022

  • 8.30 – 9.00 Kahvitarjoilu
  • 9.00 – 9.05 Johdatus Asiakas – Uusi mahdollisuus! -päivään / myynnin valmentaja Ulla Pekkarinen
  • 9.05 – 9.50 Asiakaskokemus – Tarpeeksi hyvä ei riitä / yritysvalmentaja Tuija Seipell
  • 9.50 – 10.00 Kysymyksiä ja keskustelua
  • 10.00 – 10.30 Ota tai jätä – Ensivaikutelma verkossa! / digiammattilainen Tiina Kuiri
  • 10.30 – 10.45 Luodaan menestystarinoita yhdessä – Empatialähtöisyys bisneksessä / Jaakko Laukkanen & Savonia yrityksille
  • 10.45 – 11.00 Luova tauko
  • 11.00 – 13.00 Valitse jompikumpi ohjelmista: (Sis. ruokailun)
    • Ohjelma 1: Viestinnän äänensävy – Yrityksen imagon kivijalka / tki-asiantuntija Jaakko Laukkanen & muotoilun tulevaisuuden osaajat
    • Ohjelma 2: Yritysten haasteet ratkaisuiksi! – Tulevaisuuslähtöisesti / tk-päällikkö Antti Iire
    • Tule pitchaamaan yrityksesi kehityshaaste! Lue lisää!
  • 13.15–14.15 Asiakas – Uusi mahdollisuus! -päivän tulokset

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä!

Pääpuhujana Tuija Seipell

Asiakas – Uusi mahdollisuus! -tilaisuutemme tähti on suomalaiskanadalainen puhuja ja yritysvalmentaja Tuija Seipell. Hän on asunut ja työskennellyt Pohjois-Amerikassa jo lähes 40 vuotta.

Hänen asiakkaisiinsa kuuluvat erilaiset globaalit ja monikansalliset organisaatiot, kuten Harley Davidson, Nike ja Europarc Federation, mutta myös pk-yritykset ja startupit ympäri maailmaa.

Seipell on intohimoinen asiakaskokemuksen puolestapuhuja ja korostaa tunteiden ratkaisevaa roolia liike-elämässä.

Luovien alojen palvelut asiakastyössä

Asiakas – Uusi mahdollisuus! päivä streamataan Hopin -tapahtuma-alustalle ja tapahtuman yhteydessä Pohjois-Savon luovien alojen yrittäjät esittelevät tapahtuma-alustalla omia palveluitaan.

Jos yrityksesi tarvitsee esimerkiksi viestintäpalveluita, graafisen suunnittelun palveluita, fasilitoituja työpajoja työyhteisön kehittämiseen, esiintymispalveluita, sisustussuunnittelua tai muita luovien alojen palveluita, tule mukaan tutustumaan millaisia mahdollisuuksia luovilla aloilla on tarjota paikallisesti!

Ohjeet ja linkki virtuaalimessualustalle kirjautumiseen jaetaan lähempänä tapahtumaa.